Ekonom (2.500 – 3.000 EUR)
Aktualizováno:
25. 4. 2025
Lokalita pracoviště:
okres Slovensko
Značka:
66261
Zařazeno na pozici:
Firma:
Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno
Požadavky
* Vzdělání ekonomického směru.
* Výborné znalosti v oblasti účetnictví, daní, finančního řízení, případně controllingu.
* Výborná znalost účetních, mzdových a daňových předpisů, související legislativy.
* Zodpovědný přístup k práci, pečlivost.
* Výborné znalosti v oblasti účetnictví, daní, finančního řízení, případně controllingu.
* Výborná znalost účetních, mzdových a daňových předpisů, související legislativy.
* Zodpovědný přístup k práci, pečlivost.
Náplň práce
* Zodpovědnost za vedení účetnictví – slovenské účetních standardy.
* Účtování a evidence majetku, vedení mzdového účetnictví.
* Příprava a zpracování účetní závěrky společnosti.
* Analýza finančních dat a výsledků, návrhy na optimalizaci nákladů.
* Přímá komunikace s majiteli společnosti, pravidelný reporting o finančním stavu společnosti.
* Komunikace s úřady, auditory.
* Účtování a evidence majetku, vedení mzdového účetnictví.
* Příprava a zpracování účetní závěrky společnosti.
* Analýza finančních dat a výsledků, návrhy na optimalizaci nákladů.
* Přímá komunikace s majiteli společnosti, pravidelný reporting o finančním stavu společnosti.
* Komunikace s úřady, auditory.
Nabízíme
Máte zkušenosti s vedením kompletního účetnictví společnosti? Máte vhled taktéž do ekonomického řízení společnosti? Zajímá Vás pracovní příležitost ve stabilní a úspěšné společnosti? Pak hledáme právě Vás!
Vaším úkolem bude zajištění přesného a včasného zpracování účetních dat, příprava finančních výkazů a podpora finančního řízení společnosti. Na pozici budete kombinovat ekonomické plánování s kontrolou finančních operací, včetně vedení účetních procesů.
* Atraktivní platové ohodnocení a bonusový systém.
* 25 dní dovolené + sick days.
* Částečnou možnost home office.
* Podporu při dalším vzdělávání a školení.
* Možnost profesního růstu a rozvoje.
* Místo výkonu práce: Banskobystrický kraj
Vaším úkolem bude zajištění přesného a včasného zpracování účetních dat, příprava finančních výkazů a podpora finančního řízení společnosti. Na pozici budete kombinovat ekonomické plánování s kontrolou finančních operací, včetně vedení účetních procesů.
* Atraktivní platové ohodnocení a bonusový systém.
* 25 dní dovolené + sick days.
* Částečnou možnost home office.
* Podporu při dalším vzdělávání a školení.
* Možnost profesního růstu a rozvoje.
* Místo výkonu práce: Banskobystrický kraj
Název firmy
Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno
Kontaktní osoba:
Ing. Eva Blatná
Tel:
00420778434003}
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem