Referent/ka správy pohledávek a oddělení účtárny Hodonín
Aktualizováno:
24. 4. 2025
Lokalita pracoviště:
Hodonín
Nabízený plat:
21530 - 30920 Kč
Značka:
31141120755
Firma:
Okresní soud v Hodoníně
Požadavky
Práce s PC
Náplň práce
Okresní soud v Hodoníně hledá
uchazeče na pozici referent/ka správy pohledávek a oddělení účtárny
S předpokládaným termínem nástupu: červen popř. červenec 2025
Charakteristika pracovní pozice:
-
Referent správy pohledávek - Zajišťování činnosti v rámci fáze daňového řízení nebo správy jednotlivého druhu daně, poplatku nebo jiného obdobného peněžitého plnění; Vymáhání nedoplatků, penále a pokut.
-
Mzdová agenda – Výpočet výše platu, zajišťování výplaty, zúčtování platu, náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, soudcům, výpočet a provádění srážek z platu, zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců a pojistného na sociální a zdravotní pojištění.
-
Platební styk s bankou u mandatorních výdajů;
-
Sestavování roční inventarizace;
-
Evidence závazků dle pokynů účtárny;
-
Zástup pokladny a evidence faktur;
-
Zástup přebírání platebních poukazů;
-
Ostatní související práce podle pokynů nadřízeného zaměstnance;
Požadavky na uchazeče:
- minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
- trestní a morální bezúhonnost
- pečlivost, spolehlivost a samostatnost
- vysoké pracovní nasazení, odpovědnost, flexibilita
- schopnost komunikace s lidmi
- znalost práce na PC
- zkušenosti a praxe z oblasti platebního styku, mzdové agendy či vymáhání pohledávek výhodou
Co Vám nabízíme
- pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou na dobu jednoho roku s možností prodloužení
- pružnou pracovní dobu (pevný úsek 8:00 – 14:00 hod.; volitelné úseky 6:00 - 8:00 a 14:00 – 17:30)
- 200 hodin (5 týdnů) dovolené, 5 dnů indispozičního volna
- příspěvek na stravování, příspěvek na důchodové připojištění
- osobní rozvoj, účast na seminářích a vzdělávacích akcích.
Termín k přihlášení: do 5. května 2025 včetně.
Platové zařazení:
Podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění – příl. č. 1, v 8. platové třídě (tj. 21 530 až 30 920 Kč podle započitatelné praxe) + zvláštní příplatek ve výši 500 Kč. V souladu s ustanovením § 3 nařízení vlády č. 567/2006 Sb. v platném znění je
zaměstnavatelem doplácen doplatek do zaručené mzdy, která činí 29 120,- Kč. Po zapracování možnost osobního příplatku.
Přihlášky, spolu s níže uvedenými přílohami, doručte poštou, či elektronicky na adresu kontaktní osoby:
Ing. Lada Pokorníková, ředitelka správy Okresního soudu v Hodoníně, tel. 518 307 227, e-mail lpokornikova@osoud.hod.justice.cz
Požadované přílohy:
- Motivační dopis
- Strukturovaný profesní životopis
- Kopie dokladu o dosažení požadovaného vzdělání.
Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány.
Další informace:
•
k ústnímu pohovoru budou pozváni pouze uchazeči na základě vyhodnocení písemných podkladů
Okresní soud v Hodoníně podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rozhodovacích pozicích. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek a žadatelů.
Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.
uchazeče na pozici referent/ka správy pohledávek a oddělení účtárny
S předpokládaným termínem nástupu: červen popř. červenec 2025
Charakteristika pracovní pozice:
-
Referent správy pohledávek - Zajišťování činnosti v rámci fáze daňového řízení nebo správy jednotlivého druhu daně, poplatku nebo jiného obdobného peněžitého plnění; Vymáhání nedoplatků, penále a pokut.
-
Mzdová agenda – Výpočet výše platu, zajišťování výplaty, zúčtování platu, náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, soudcům, výpočet a provádění srážek z platu, zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců a pojistného na sociální a zdravotní pojištění.
-
Platební styk s bankou u mandatorních výdajů;
-
Sestavování roční inventarizace;
-
Evidence závazků dle pokynů účtárny;
-
Zástup pokladny a evidence faktur;
-
Zástup přebírání platebních poukazů;
-
Ostatní související práce podle pokynů nadřízeného zaměstnance;
Požadavky na uchazeče:
- minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
- trestní a morální bezúhonnost
- pečlivost, spolehlivost a samostatnost
- vysoké pracovní nasazení, odpovědnost, flexibilita
- schopnost komunikace s lidmi
- znalost práce na PC
- zkušenosti a praxe z oblasti platebního styku, mzdové agendy či vymáhání pohledávek výhodou
Co Vám nabízíme
- pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou na dobu jednoho roku s možností prodloužení
- pružnou pracovní dobu (pevný úsek 8:00 – 14:00 hod.; volitelné úseky 6:00 - 8:00 a 14:00 – 17:30)
- 200 hodin (5 týdnů) dovolené, 5 dnů indispozičního volna
- příspěvek na stravování, příspěvek na důchodové připojištění
- osobní rozvoj, účast na seminářích a vzdělávacích akcích.
Termín k přihlášení: do 5. května 2025 včetně.
Platové zařazení:
Podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění – příl. č. 1, v 8. platové třídě (tj. 21 530 až 30 920 Kč podle započitatelné praxe) + zvláštní příplatek ve výši 500 Kč. V souladu s ustanovením § 3 nařízení vlády č. 567/2006 Sb. v platném znění je
zaměstnavatelem doplácen doplatek do zaručené mzdy, která činí 29 120,- Kč. Po zapracování možnost osobního příplatku.
Přihlášky, spolu s níže uvedenými přílohami, doručte poštou, či elektronicky na adresu kontaktní osoby:
Ing. Lada Pokorníková, ředitelka správy Okresního soudu v Hodoníně, tel. 518 307 227, e-mail lpokornikova@osoud.hod.justice.cz
Požadované přílohy:
- Motivační dopis
- Strukturovaný profesní životopis
- Kopie dokladu o dosažení požadovaného vzdělání.
Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány.
Další informace:
•
k ústnímu pohovoru budou pozváni pouze uchazeči na základě vyhodnocení písemných podkladů
Okresní soud v Hodoníně podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rozhodovacích pozicích. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek a žadatelů.
Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.
Podobné nabídky práce
Obchodní zástupce O2 pro malé a střední firmy (m/ž)
před týdnem Hodonín O2 Czech Republic a.s.90000 - 140000 Kč za měsíc
Policista/ka dopravní policie - okr. Hodonín| 75.000 nábor
dnes Hodonín Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje31570 - 42000 Kč za měsíc
Asistent / asistentka obchodního oddělení
aktivní nabídka Hodonín JOBSYSTEM s.r.o.22000 - 35000 Kč za měsíc
Asistent/ka oblastního technika (6 hodin - 19.000-27.000 Kč)
před týdnem Hodonín ECOHOME Group s.r.o.19000 - 27000 Kč za měsíc
Výroba žaluzií - snadná práce ideální i pro ženy. Bez nočních!
včera Hodonín Manuvia - centrální nábor Ostrava26000 - 27000 Kč za měsíc S ubytováním
Hledáme parťáka na ranní rozvoz zásilek v okrese Hodonín
před 5 dny Skoronice První novinová společnost a.s.5000 - 8000 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
Okresní soud v Hodoníně
Kontaktní osoba:
Lada Pokorníková
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.