Asistentka / asistent Olomouc
Aktualizováno:
18. 4. 2025
Lokalita pracoviště:
Olomouc
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Zařazeno na pozici:
Administrativní podpora Olomouc, Asistent/Asistentka Olomouc
Firma:
JOBSYSTEM s.r.o.
Požadavky
• jazykové dovednosti: NJ nebo AJ - základní znalost
• znalost práce na PC - MS Office, internet
• čistý trestní rejstřík
• komunikativnost, příjemné vystupování
Výhodou:
• vzdělání v ekonomickém oboru
• práce se systémem POHODA
• ŘP sk. B
• základy Adobe Photoshop
Náplň práce
Společnost je 34 let významný dodavatel průmyslových čerpadel a výrobků dalších navazujících oborů. Jsme firma, která vyznává hodnoty jako: slušnost, loajalita a otevřenost.
Více informací o společnosti naleznete na www.sigmet.cz
Náplň práce:
• denní administrativa spojená s chodem společnosti (např. fakturace, zpracování korespondence a elektronické pošty)
• administrativní podpora obchodního a ekonomického oddělení společnosti
• vyřizování e-mailové komunikace, veškerá poštovní agenda
• obsluha datových schránek
• archivace
Nabízíme
• 3 dny Sick Day
• parkovací místo v sídle společnosti
• po zapracování příspěvek na penzijní připojištění
Nástupní mzda 25 000 Kč/měsíc, po zapracování další úprava mzdy.
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: controlling@sigmet.cz
Pro bližší informace volejte na tel.: 737 201 676 v pracovní dny od 9:00 do 11:00 hodin.
Název firmy
JOBSYSTEM s.r.o.
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
Mobil:
+420 721 280 719
Tel:
+420 224 819 391
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem