- Zkušenost se Service Desk nástroji a procesy
- Komunikativnost a prozákaznický přístup
- Dobrá znalost MS Office (pokročilý Excel) a Windows 10/11
- Řidičský průkaz sk. B
- mírně pokročilá angličtina (práce s návody, zahraniční uživatelé)
- ochota práce na směnný systém: 1.týden 6-14h,2.týden 8-16h, 3.týden 10-18h
Service desk operator & team lead | Plzeň
Aktualizováno:
17. 4. 2025
Lokalita pracoviště:
Plzeň
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
50000 - 65000 Kč za měsíc
Značka:
413020
Zařazeno na pozici:
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Máš praxi v oblasti IT podpory a rád bys udělal další krok ve své kariéře?
Láká tě vést menší tým a posunout se do role se širší odpovědností?
Co tě na této pozici čeká:
Zajištění technické podpory a vyřizování uživatelských požadavků
Vedení menšího týmu s důrazem na administrativní stránku řízení
Správa zařízení a uživatelských účtů prostřednictvím Active Directory
Údržba a rozšiřování interní znalostní databáze (KnowledgeBase)
Nastavování a konfigurace IT vybavení
Láká tě vést menší tým a posunout se do role se širší odpovědností?
Co tě na této pozici čeká:
Zajištění technické podpory a vyřizování uživatelských požadavků
Vedení menšího týmu s důrazem na administrativní stránku řízení
Správa zařízení a uživatelských účtů prostřednictvím Active Directory
Údržba a rozšiřování interní znalostní databáze (KnowledgeBase)
Nastavování a konfigurace IT vybavení
Nabízíme
- 25 dní dovolené
- zkrácená pracovní doba na 7,5 hodiny
- příspěvek na stravování
- bonusy/prémie
- občasný homeoffice
- jazykové a další kurzy
- zkrácená pracovní doba na 7,5 hodiny
- příspěvek na stravování
- bonusy/prémie
- občasný homeoffice
- jazykové a další kurzy
Název firmy
Grafton Recruitment s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tel:
+420 601 204 553
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem