Vedoucí oddělení sociálně-právní ochrany dětí, odboru sociálních věcí MěÚ Semily (m/ž)
Aktualizováno:
17. 4. 2025
Lokalita pracoviště:
Semily
Nabízený plat:
33280 - 38570 Kč
Značka:
31111700752
Firma:
MĚSTO SEMILY
Požadavky
Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Náplň práce
Kvalifikační požadavky (zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění):
vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku.
Další předpoklady:
znalost legislativy (státní správa a samospráva)
dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE - Word, Excel, Internet)
schopnost analyticky myslet a přesně vyhodnocovat situace
aktivní přístup, ochota dále se vzdělávat
výborné komunikační schopnosti, psychická odolnost
předpoklady k týmové spolupráci, časová flexibilita
znalost regionu
řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
možnost získání služebního bytu
práci v dobrém kolektivu
5 týdnů dovolené + 2 dny sociálního volna
zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravné, penzijní připojištění, sportovní aktivity, dovolenou
Písemná přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, telefonní kontaktní údaje, e-mail, datum a podpis uchazeče
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady:
podepsaný strukturovaný životopis (zachycující dosavadní zaměstnání, odborné znalosti a dovednosti se vztahem k činnosti úředníka)
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - doklady dle tohoto odstavce lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
motivační dopis o délce max. na 1 normostranu
osvědčení a čestné prohlášení podle zákona č. 451/1991 Sb. v platném znění (nevztahuje se na uchazeč narozené po 1. prosinci 1971)
Podání přihlášek do výběrového řízení:
Lhůta pro podání přihlášek končí 12.05.2025 do 12.00 h.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení je 15.05.2025, upřesnění bude zasláno e-mailem.
Podání přihlášky v listinné podobě:
Přihlášky mohou být podány osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence, a to písemně v uzavřených obálkách s označením "VŘ - odbor sociálních věcí - vedoucí OSPOD - Neotvírat!" na adresu Město Semily, Husova 82, 513 13 Semily.
Na obálce musí být uvedena adresa, na níž je možné nabídku vrátit. Za okamžik předání nabídky v případě doručení je považován okamžik převzetí zásilky adresátem.
Místem pro osobní podání přihlášky je podatelna Městského úřadu Semily, Riegrovo nám. 63. Přihlášku je možno podat v pracovních dnech - pondělí, středa 8:00 - 17:00 h, v ostatních prac. dnech 8:00 - 14.00 h.
Podání přihlášky elektronicky:
Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat prostřednictvím datové schránky - datová schránka města Semily: d36bywp.
vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku.
Další předpoklady:
znalost legislativy (státní správa a samospráva)
dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE - Word, Excel, Internet)
schopnost analyticky myslet a přesně vyhodnocovat situace
aktivní přístup, ochota dále se vzdělávat
výborné komunikační schopnosti, psychická odolnost
předpoklady k týmové spolupráci, časová flexibilita
znalost regionu
řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
možnost získání služebního bytu
práci v dobrém kolektivu
5 týdnů dovolené + 2 dny sociálního volna
zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravné, penzijní připojištění, sportovní aktivity, dovolenou
Písemná přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, telefonní kontaktní údaje, e-mail, datum a podpis uchazeče
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady:
podepsaný strukturovaný životopis (zachycující dosavadní zaměstnání, odborné znalosti a dovednosti se vztahem k činnosti úředníka)
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - doklady dle tohoto odstavce lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
motivační dopis o délce max. na 1 normostranu
osvědčení a čestné prohlášení podle zákona č. 451/1991 Sb. v platném znění (nevztahuje se na uchazeč narozené po 1. prosinci 1971)
Podání přihlášek do výběrového řízení:
Lhůta pro podání přihlášek končí 12.05.2025 do 12.00 h.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení je 15.05.2025, upřesnění bude zasláno e-mailem.
Podání přihlášky v listinné podobě:
Přihlášky mohou být podány osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence, a to písemně v uzavřených obálkách s označením "VŘ - odbor sociálních věcí - vedoucí OSPOD - Neotvírat!" na adresu Město Semily, Husova 82, 513 13 Semily.
Na obálce musí být uvedena adresa, na níž je možné nabídku vrátit. Za okamžik předání nabídky v případě doručení je považován okamžik převzetí zásilky adresátem.
Místem pro osobní podání přihlášky je podatelna Městského úřadu Semily, Riegrovo nám. 63. Přihlášku je možno podat v pracovních dnech - pondělí, středa 8:00 - 17:00 h, v ostatních prac. dnech 8:00 - 14.00 h.
Podání přihlášky elektronicky:
Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat prostřednictvím datové schránky - datová schránka města Semily: d36bywp.
Podobné nabídky práce
Операторы на пищевое производство на 12ч смены (М/Ж)
aktivní nabídka Jilemnice Hofmann Wizard s.r.o.\nImport29000 - 38000 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
MĚSTO SEMILY
Kontaktní osoba:
Radka Andrlová
Tel:
481 629 244, 725 845
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.