Marketing a asistentka jednatele v realitní kanceláři (m/ž) Zlín
Aktualizováno:
14. 4. 2025
Lokalita pracoviště:
Zlín
Nabízený plat:
15000 - 25000 Kč
Značka:
17605250711
Firma:
G2 Reality s.r.o.
Požadavky
Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Náplň práce
Nástup: dohodou
Pracovní doba: 10.00 – 14.00 (volné víkendy a svátky)
Náplň práce:
• marketingová propagace a správa sociálních sítích a webových stránkách (naše weby, Seznam, Google, Facebook, Instagram, Sreality)
• zadávání a správa inzerátů
• příprava podkladů pro reklamní účely v programu Figma a Canva
• administrativní práce, archivace dokumentů, aktualizace nástěnek
• evidence a správa pronájmů, prodeje a koupí nemovitostí
• kontrola termínů nájemních smluv, měsíčních plateb a faktur
• příprava podkladů pro účetní
• obsluha datových schránek
Požadujeme:
• SŠ/VOŠ vzdělání (marketing a management, účetnictví, bankovnictví nebo realitní obchody výhodou)
• skvělé komunikační a organizační schopnosti
• samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost a spolehlivost
• chuť učit se novým věcem
• uživatelská znalost práce v programech MS World, Excel, Outlook
• uživatelská znalost práce v programech Figma, Canva - výhodou
• řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
• zázemí v dlouholeté moderní společnosti s intenzivním růstem
• Práce na částečný úvazek: 15 000 – 25 000 Kč
• V případě znalostí účetnictví možnost plného úvazku: 25 000 – 35 000 Kč
• Příjemné a přátelské pracovní prostředí
• Dlouhodobou spolupráci
Zaujala Vás pozice? Pošlete nám životopis na info@g2reality.cz.
Těšíme se na Vás.
Pracovní doba: 10.00 – 14.00 (volné víkendy a svátky)
Náplň práce:
• marketingová propagace a správa sociálních sítích a webových stránkách (naše weby, Seznam, Google, Facebook, Instagram, Sreality)
• zadávání a správa inzerátů
• příprava podkladů pro reklamní účely v programu Figma a Canva
• administrativní práce, archivace dokumentů, aktualizace nástěnek
• evidence a správa pronájmů, prodeje a koupí nemovitostí
• kontrola termínů nájemních smluv, měsíčních plateb a faktur
• příprava podkladů pro účetní
• obsluha datových schránek
Požadujeme:
• SŠ/VOŠ vzdělání (marketing a management, účetnictví, bankovnictví nebo realitní obchody výhodou)
• skvělé komunikační a organizační schopnosti
• samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost a spolehlivost
• chuť učit se novým věcem
• uživatelská znalost práce v programech MS World, Excel, Outlook
• uživatelská znalost práce v programech Figma, Canva - výhodou
• řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
• zázemí v dlouholeté moderní společnosti s intenzivním růstem
• Práce na částečný úvazek: 15 000 – 25 000 Kč
• V případě znalostí účetnictví možnost plného úvazku: 25 000 – 35 000 Kč
• Příjemné a přátelské pracovní prostředí
• Dlouhodobou spolupráci
Zaujala Vás pozice? Pošlete nám životopis na info@g2reality.cz.
Těšíme se na Vás.
Podobné nabídky práce
Ostraha objektu Zlín - pouze invalidní důchodci
aktivní nabídka Zlín M Security and Cleaning s.r.o.133 Kč za hodinu
Operátor výroby až 40 000Kč, Otrokovice, možnosť ubytování
před týdnem Zlín CZ KOVOS s.r.o.35000 - 40000 Kč za měsíc S ubytováním
Kontrolor kvality - až 35 000 Kč, ubytování
před týdnem Zlín Lead – HR Services s.r.o.30000 - 38000 Kč za měsíc
Hledáme parťáka na ranní rozvoz zásilek pro okres Zlín
dnes Zlín První novinová společnost a.s.6000 - 9000 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
G2 Reality s.r.o.
Kontaktní osoba:
Rostislav Guryča
Tel:
776 797 007
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.