Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností Praha
Aktualizováno:
17. 4. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
25000 Kč
Značka:
17582850792
Firma:
Liber Mendel Eurasian s.r.o
Požadavky
Práce s PC, Jiné
Náplň práce
Koordinace administrativních a kancelářských činností
Správa kancelářských zásob a objednávky materiálu
Organizace schůzek a firemních akcí
Komunikace s dodavateli a zákazníky
Podpora managementu a dalších týmů
Zajištění plynulého chodu kanceláře
Správa kancelářských zásob a objednávky materiálu
Organizace schůzek a firemních akcí
Komunikace s dodavateli a zákazníky
Podpora managementu a dalších týmů
Zajištění plynulého chodu kanceláře
Podobné nabídky práce
Učitel/ka mateřské školy logopedické
dnes Praha 8 Církevní základní škola logopedická Don Bosco a MŠLHledáme kolegu do našeho call centra v Praze! :)
dnes Praha 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod21000 - 52000 Kč za měsíc
Specialista - Call centra z pohodlí domova (I brigádně)
před týdnem Praha Velaco4you s.r.o.125 - 400 Kč za hodinu Možnost homeoffice
Pojišťovací konzultant pro stávající klientelu
dnes Praha Gabriela Trousilová/MetLife35000 - 150000 Kč za měsíc Možnost homeoffice
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
Liber Mendel Eurasian s.r.o
Kontaktní osoba:
Alyona Tsoy
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.