Finanční konzultant Microsoft Dynamics – možné i pro absolventy Brno

Aktualizováno:

17. 4. 2024

Lokalita pracoviště:

Brno

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek, Částečný úvazek

Nabízený plat:

40000 - 45000 Kč/měsíc

Značka:

1638023730

Zařazeno na pozici:

absolvent/absolventy Brno

Firma:

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Požadavky

Pro našeho klienta, jednoho z předních Microsoft partnerů působícím na českém trhu již od roku 1997, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Finanční konzultant Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Společnost svým zákazníkům nabízí kromě standardního informačního systému také několik specializovaných oborových řešení pro segmenty výroby, distribuce a projektového řízení. Vedle implementace a vlastního vývoje systému se věnuje též i školení svých zákazníků a jejich následné podpoře.

Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy s ekonomickým vzděláním, kteří mají znalost v oblasti účetnictví/financí (dostačující ze školy, vlastních projektů, kurzů či praxe).

Vaše náplň práce:
* poskytování konzultací a školení k informačnímu systému Microsoft Dynamics 365 Business Central v modulu Finance
* analýza potřeb zákazníka
* tvorba procesních a funkčních analýz
* testování a implementace IS u zákazníka
* tvorba související dokumentace
* cestování za zákazníky v rámci ČR, případně Slovenska (průměrně 1-2 jednodenní cesty v měsíci)

Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání (v ekonomické oblasti)
* znalost procesů z oblasti financí, znalost účetnictví
* technické a komunikační dovednosti
* analytické myšlení a schopnost porozumět potřebám zákazníka
* samostatnost a zodpovědný přístup k práci
* výhodou znalost anglického jazyka pro práci s dokumentací a manuály
* ochota cestovat za zákazníky (dle potřeby, cestování v rámci ČR, příp. Slovenska)
* ŘP sk. B – velkou výhodou

Výhodou pak bude, pokud budete mít:

* zkušenost s ekonomickým/účetním SW
* znalost procesů z oblasti controllingu
* zkušenosti s implementací ERP systému na straně zákazníka či dodavatele
* zkušenosti s Microsoft Dynamics 365 Business Central

Nabízíme:
* stabilní zaměstnání ve společnosti působící na trhu již od roku 1997
* příjemné pracovní prostředí a práci v profesionálně zdatném týmu
* forma spolupráce dle Vašich preferencí – HPP nebo IČO
* práce na plný úvazek, možnost i zkráceného úvazku minimálně 3 dny/týden
* pomoc při zaškolení od zkušeného mentora samozřejmostí
* nepřetržité vzdělávání, rozšiřování a vývoj technologických dovedností podporované společností
* nástupní mzda 40 000 – 45 000 Kč, po zapracování mzdové navýšení
* příspěvek na stravování a sportovní aktivity
* příspěvek na životní pojištění a penzijní spoření
* 25 dní dovolené
* možnost částečného home-office (2 dny HO, 3 dny osobně v kanceláři)
* možnost výuky anglického jazyka
* kanceláře: Brno (možnost bezplatného parkování v zóně C, dobrá dostupnost MHD)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Odpovědět na nabídku

Název firmy

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Kontaktní osoba:
personální konzultant
E-mail: zaslat e-mail s životopisem