Administrativní pracovník / Fakturant/ka /Junior účetní s AJ - Karlín

Aktualizováno:

10. 4. 2024

Lokalita pracoviště:

Praha

Nabízený plat:

35000 - 45000 Kč/měsíc

Značka:

2000193617

Firma:

ProfesKontakt, s.r.o.

Požadavky

Hledám kandidáta nebo kandidátku do administrativně finančního týmu v Karlíně.

HPP - plný úvazek
vhodné pro juniorní i zkušené kandidáty
pečlivost, administrativní zdatnost
minimálně základní znalost fakturace nebo základů účetnictví (můžete se zapojit i do dalších procesů na účtárně)

Máme pro Vás pracovní nabídku s nástupem IHNED.
Kancelář budete mít v Karlíně a děláme mezinárodní logistiku.
Budete u nás mluvit česky a anglicky.
Budete se starat o administrativu a fakturace zahraniční firmy v účetním systému Helios Orange.

Juniornější kandidáti se postarají o administrativu, smlouvy, zadávání dat do systému, evidenci faktur, zadávání partnerů do systému apod.
Zkušenější kandidáti budou evidovat faktury (tuzemské a zahraniční), případně i účtovat bankovní výpisy, mzdy, cestovní doklady, dohadné položky, intercompany transakce zpracovávat měsíční výkazy, spolupracovat na externím auditu.

Jak si představujeme ideálního kandidáta?

* zkušenosti v oblasti administrativy/fakturací/účetnictví
* plynulá čeština a angličtina (FIREMNÍM JAZYKEM JE ANGLIČTINA)
* předchozí zkušenosti s programem Helios Orange výhodou
* ekonomické SŠ nebo VŠ vzdělání

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?

* Nástup na plný úvazek HPP je možný IHNED
* Nástupní mzda dohodou dle Vašich zkušeností cca 35 - 45.000 Kč
* Firma sídlí na Praze 8 (Karlín - u metra Křižíkova)
* 5 týdnů dovolené, Flexipass (Sodexo) 1000 Kč/měsíc, stravenky, 13. plat
Odpovědět na nabídku

Název firmy

ProfesKontakt, s.r.o.

Kontaktní osoba:
Bc. Romana Koudelková
Mobil: 736 482 328
Tel: 736 482 328
E-mail: zaslat e-mail s životopisem