Asistentka vedení společnosti (Z34172)
Aktualizováno:
9. 4. 2024
Lokalita pracoviště:
okres Ostrava
Značka:
481827004
Zařazeno na pozici:
Firma:
Barlett & Cenbright s.r.o.
Náplň práce
Asistentka vedení společnosti
Co bude náplní Vaší práce:
* komplexní zajištění administrativy společnosti;
* sepisování obchodní korespondence společnosti;
* komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí;
* komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel;
* péče o vedení a návštěvy společnosti
Hledáme někoho kdo:
* má VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru);
* má praxi v oblasti administrativy nejméně 3 roky;
* má výbornou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook Express, Internet);
* je pečlivý, spolehlivý, flexibilní, odolný vůči stresu a je ochoten se dále sebevzdělávat v oboru;
* má proaktivní přístup a dobré organizační dovednosti;
* výhodou je řidičský průkaz sk. B
Co Vám můžeme nabídnout:
* stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu;
* odpovídající mzdové podmínky;
* notebook a mobilní telefon;
* příjemný pracovní kolektiv;
* firemní benefity.
Místo pracoviště: Ostrava
Nástup: podle domluvy
Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky.
Co bude náplní Vaší práce:
* komplexní zajištění administrativy společnosti;
* sepisování obchodní korespondence společnosti;
* komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí;
* komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel;
* péče o vedení a návštěvy společnosti
Hledáme někoho kdo:
* má VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru);
* má praxi v oblasti administrativy nejméně 3 roky;
* má výbornou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook Express, Internet);
* je pečlivý, spolehlivý, flexibilní, odolný vůči stresu a je ochoten se dále sebevzdělávat v oboru;
* má proaktivní přístup a dobré organizační dovednosti;
* výhodou je řidičský průkaz sk. B
Co Vám můžeme nabídnout:
* stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu;
* odpovídající mzdové podmínky;
* notebook a mobilní telefon;
* příjemný pracovní kolektiv;
* firemní benefity.
Místo pracoviště: Ostrava
Nástup: podle domluvy
Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky.
Název firmy
Barlett & Cenbright s.r.o.
Kontaktní osoba:
Filip Pešek
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem