Senior cost manager Praha

Aktualizováno:

12. 3. 2024

Lokalita pracoviště:

Praha

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Nabízený plat:

70000 - 100000 Kč za měsíc

Značka:

7725

Firma:

JOBSTART s.r.o.

Požadavky

SENIOR COST MANAGER

Společnost, která je lídrem v oblasti stavebních projektů pro globální klienty otevírá dveře novým uchazečům pro Pražskou pobočku. Aktuálně hledáme zkušené kandidáty na pozici COST MANAGER.

Již z názvu vyplývá, že řešení nákladů bude Vaším každodenním šálkem kávy, ale zároveň je pozice mnohem komplexnější a máme celkem jasnou představu o tom, koho hledáme.

Hledáme člověka, který na náklady pohlíží s nadhledem. Kandidáta, který dokáže pružně reagovat na změny a problémy, které mohou nastat. Nehledáme kariéristu, hledáme skvělého kolegu do týmu, který se nebojí odpovědnosti a dokáže v případě potřeby vést ostatní kolegy. Dostanete na starost projekty našich špičkových klientů, proto požadujeme profesionalitu také od Vás. Jsme tým a fungujeme jako tým, a i přesto, že očekáváme určitou samostatnost, tak Vám budeme vždy ochotni podat pomocnou ruku, když ji budete potřebovat.


CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

Budete samostatně řešit projekty – jeden/dva, záleží na jejich velikosti. Projekty můžou být ve stovkách milionů EUR až miliardách. Jedná se o převážně o budovy – skladovací, výrobní haly, administrativní budovy, bytové prostory, hotely, aj.
Očekáváme, že dokážete samostatně zajistit PŘÍPRAVNOU část projektů – od účasti na jednáních, reportingu, ODHADU NÁKLADŮ až po samotný „prodej“ klientovi.
Samozřejmě poté přichází REALIZAČNÍ část – ocenění dokumentů, příprava výběrového řízení, oslovování vybraných firem, vyhodnocení a výběr a následná fakturace, kontrola stavby, reporty a finální vyúčtování.

JAK SI VÁS IDEÁLNĚ PŘEDSTAVUJEME?

Co se týká zkušeností, tak hledáme SENIORNÍHO kandidáta. Někoho, kdo má za sebou nejméně 6 let zkušeností na obdobné pozici.
Zkušenosti jsou podmínkou, ale jelikož se jedná o business, tak potřebujeme abyste byl KOMUNIKATIVNÍ, potřebujeme kandidáta, který to, co vytvoří, dokáže klientovi odprezentovat a prodat.
S komunikativností se pojí to, že od Vás vyžadujeme ANGLIČTINU na profesionální úrovni. Spoustu projektů řešíme se zahraničními klienty – prezentace, reportingy a častokrát veškerou komunikaci. Je tedy nutné abyste dokázal sebevědomě vystupovat v angličtině.
Pokud máte zkušenosti v TZB, máte komplexní znalosti cenotvorby, umíte pracovat SAMOSTATNĚ a nebojíte se komunikace, která bude klíčová ve všech bodech Vaší práce, tak právě Vás hledáme.
V rámci práce se můžete setkat s krátkodobými cestami do zahraničí. Jedná se o cesty, které jsou v rozmezí několika dnů.

CO VÁM NABÍZÍME?

Zázemí prosperující globální společnosti. I přesto, že to může znít jako klišé, tak u nás si zakládáme na vztazích. Nepodkopáváme si nohy, podporujeme se a klademe důraz na kolegialitu. To stejné se snažíme nabídnout našim klientům. Klademe důraz na bezpečnost informací a dat.
Nabízíme konkurenceschopné finanční ohodnocení adekvátní této pozici. Roční bonusy a časovou flexibilitu, kterou očekáváme také od Vás.
BENEFITY: Notebook, telefon, příspěvek na stravu, firemní akce, nadstandardní množství dovolené.
Nabízíme spolupráci na HPP nebo IČO dle naší společné domluvy.

Pokud jste se našli ve většině výše zmíněného, ozvěte se nám a pojďme se společně pobavit o pracovní příležitosti. Pošlete nám svoje CV a my se s Vámi rádi spojíme a probereme detailněji pracovní pozici.




Odpovědět na nabídku

Název firmy

JOBSTART s.r.o.

Kontaktní osoba:
Kateřina Pavlicová
Mobil: +420 733 521 031
E-mail: zaslat e-mail s životopisem