Obchodní manažer - asistent nákupu/prodeje Hradec Králové

Aktualizováno:

26. 4. 2024

Lokalita pracoviště:

Hradec Králové

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Nabízený plat:

40000 - 60000 Kč za měsíc

Značka:

H05519

Firma:

Personal Consult s.r.o.

Požadavky

M/Ž, SŠ/VŠ, aktivní znalost AJ, znalost NJ výhodou, dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint), ŘP sk. B

Náplň práce

• podpora práce obchodně-technických specialistů ve firmě i na pobočkách
• zajištění průběhu zakázky od objednávky/uzavření smlouvy, objednávky u výrobce/dodavatele a organizace dopravy
• samostatná práce s informačním systémem e-way crm
• kontakt se zákazníky (koneční uživatelé, inženýrské, montážní nebo obchodní firmy)
• kontakt s výrobci/dodavateli v EU vč. ČR a Asii (Taiwan,Jižní Korea, Čína)
• spolupráce s obchodním oddělením

Nabízíme

• finanční nabídka cca 40-60.000 Kč dle praxe a schopností (část mzdy tvoří podíl na dosaženém měsíčním obratu)
• práce na HPP v malé zavedené firmě v centru města
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na penzijní i životní pojištění
• stravenky, příspěvky na rekreaci (vč. členů rodiny), příspěvky na lékařské ošetření nehrazené zdravotními pojišťovnami, příspěvek na sport
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Personal Consult s.r.o.

Kontaktní osoba:
Alena Lhotáková
Mobil: 777 136 052
E-mail: zaslat e-mail s životopisem

Našli jsme podobné nabídky

Marketingový asistent

Dolní Radechová