Asistentka obchodního oddělení Dvůr Králové nad Labem

Aktualizováno:

19. 7. 2021

Lokalita pracoviště:

Dvůr Králové nad Labem

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Nabízený plat:

28000 Kč za měsíc

Značka:

H04909

Zařazeno na pozici:

Asistent/Asistentka Trutnov

Firma:

Personal Consult s.r.o.

Požadavky

M/Ž, SŠ/VŠ, zkušenosti v marketingu a projektovém řízení vítány, znalost AJ na úrovni alespoň B2, znalost dalšího jazyka výhodou, dobrá znalost práce na PC (aplikace MS Office samozřejmostí, sw. Pohoda výhodou), aktivní řidič sk. „B“

* pověstný zdravý selský rozum

* ochota podat nadstandardní výkony, když si to situace žádá

* přístup týmového hráče, který je spolehlivý, umí komunikovat a má otevřenou hlavu

Náplň práce


* zpracování přehledů a výstupů z obchodních činností na týdenní i měsíční bázi

* Back Office podpora v podobě přípravy podkladů pro obchodní tým – tabulky, šablony, smlouvy, aj.

* funkce asistentky (asistenta) pro jednatele společnosti

* organizování firemních porad včetně přípravy podkladů pro jejich vedení

* překlady z angličtiny a komunikace s dodavateli z Německa a Francie

* Marketingová podpora
- správa profilu na Facebooku
- plánování, realizace a vyhodnocení firemních akcí
- příprava firemních článků
- zadávání výroby reklamních materiálů
- evidence skladových zásob reklamních materiálů
- kontakt s dodavateli
- realizace ostatních marketingových a produkčních aktivit

Nabízíme


* nástupní plat 28tis. Kč s další perspektivou růstu

* přátelský kolektiv lidí a hodně zábavy

* skvělý work-life balanc s pružnou pracovní dobou

* týmová podpora, know-how a možnost dalšího vzdělávání
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Personal Consult s.r.o.

Kontaktní osoba:
Alena Lhotáková
Mobil: 777 136 052
E-mail: zaslat e-mail s životopisem


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu Jobsik.cz vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace