Mzdová účetní (pravidelný home office) Ostrava

Aktualizováno:

4. 5. 2021

Lokalita pracoviště:

Ostrava

Značka:

1559986091

Firma:

Randstad HR Solutions s.r.o.

Požadavky

Máte zkušenost se zpracováním mezd? Ovládáte anglický jazyk alespoň na mírně pokročilé úrovni? Zároveň chcete pracovat z pohodlí domova? Dejte mi o sobě vědět!
Pro našeho klienta, mezinárodní stabilní společnost, hledám nového šikovného kolegu (m/ž), který doplní stávající tým (celkem 12 členů týmu).

Pracovní náplň
- zodpovědnost za zpracování mezd
- práce s interním systémem
- komunikace s úřady, účast při jejich kontrolách, spolupráce s auditory
- měsíční/ roční závěrky, roční zúčtovaní daní
- komunikace se zaměstnanci, mzdová administrativa
- reporting, komunikace

Benefity
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 90,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- pravidelný home office (až 4x/ týdně)
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- stabilní zaměstnání
- možnost nástupu ihned

Požadujeme
- SŠ vzdělání
- předchozí zkušenost se zpracováním mezd podmínkou
- mírně pokročilou znalost AJ
- zkušenost s ERP systémem
- znalost pracovně-právní legislativy
- časovou flexibilitu, pečlivost, spolehlivost

Máte další dotazy?
Neváhejte mě kontaktovat na telefonu +420 778 463 515 nebo emailu patrik.gresicek@randstad.cz pro další informace.
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Randstad HR Solutions s.r.o.

Kontaktní osoba:
Patrik Gřešíček
Tel: +420 778 463 515
E-mail: zaslat e-mail s životopisem


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu Jobsik.cz vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace