HR Officer and Office Assistant / okr. Česká Lípa

Aktualizováno:

9. 4. 2019

Lokalita pracoviště:

Česká Lípa

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Značka:

34043/HR/KOL

Zařazeno na pozici:

Production manager Česká Lípa

Požadavky


* High school degree in economical or HR field

Work experience:

* Min 2 – 3 years in HR department as HR Assistant or HR coordinator

* Experience from production environment but in international company
Special knowledge:

* Active English – written and oral (daily use!)

* Active driver – „B“ driving license
Personal/social skills:

* Strong interpersonal skills

* Multi-task orientated, result orientated, self-directed

* Adaptibility and independence in carrying out tasks
IT Knowledge:

* Lotus Notes/MS Outlook

* Excel, word, PPT

* SAP HR – big advantage
Language reguirements:

* Czech – native speaker with very good Grammar knowledge

* English – active – on a talkative and communicative level – daily use

Náplň práce

P@C tasks:

* Recruitment of Blue collar workers in cooperation with production manager – interviews + active hiring actions

* Preparation of all documents according to employment – working contracts, salary contracts, wage deductions, social benefits

* Administration of matrix of qualification – according to monthly bonuses for BC´s

* Coordination of monthly salary inputs according to payroll – contract/salary changes, new hires, leavers, sicknesses etc.

* Administration of trainings, medical check-ups – to keep the mandatory schedule

* Key contact person according to paramedical service and temporary staffing agencies

Office Assistant tasks:

* Administration of incoming and outcoming mails

* Administration of the fleet – including coordination of ordering new cars, recalcualtion of monthly costs etc.

* Administration of all keys in the company and also archive

* Adiministration of whole contracts in the company – external, internal – in paper and systém as well

* Support for visitors – hotel booking, fly tickets arrangements, coordination of lunch and refreshments

* Administration of office and kitchen supplies – ordering, distributing etc.

* Coordination of external cleaning company

* Ad Hoc tasks from management
Special tasks

* Daily communication with employees

Nabízíme

zajímavé finanční a pracovní podmínky odpovídající významu pozice a zkušenostem kandidáta
1 týden dovolené navíc
další firemní benefity
možnost zvyšování kvalifikace, profesní a osobnostní růst
možnost práce v mezinárodním týmu
zázemí silné nadnárodní společnosti

Poznámka

Pro našeho klienta, významnou výrobní strojírenskou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici:

HR Officer and Office Assistant / okr. Česká Lípa

Lokalita pracoviště: okr. Česká Lípa
Nástup: dohodou

V případě, že Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj životopis v ČJ i AJ včetně aktuální fotografie na e-mail kariera06@karierasro.cz a uvádějte značku 34043/HR/KOL.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o., a to do 31. 12. 2019. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Kontakty

Název firmy

Kariéra s.r.o.

Kontaktní osoba:
Eva Kolářová
Mobil: 778 754 518
Tel: 267 132 276
E-mail: zaslat e-mail s životopisem

Odpovědět na nabídku

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním webu Jobsik.cz vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace