Head OF employee experience Stodůlky, Praha 13

Aktualizováno:

25. 4. 2024

Lokalita pracoviště:

Stodůlky, Praha 13

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Značka:

P1501929-1

Firma:

Trenkwalder a.s.

Požadavky

* VŠ vzdělání (obor HR, psychologie nebo příbuzný obor výhodou).
* Úspěšná zkušenost s osvědčenou praxí v podobné roli se zaměřením na školení a rozvoj zaměstnanců, dobrá znalost trhu v oboru.
* Středně pokročilá znalost angličtiny a výborná znalost češtiny. Francouzština na jakékoli úrovni je další oceňovanou dovedností a výhodou.
* Organizační dovednosti se schopností stanovit priority a připravit činnosti, vybudovat efektivní akční plán, strategii a budoucí vizi.
* Ochota učit se, spolupracovat, schopnost naslouchat a chuť spolupracovat s ostatními odděleními společnosti a členy týmu.
* Velmi dobrá komunikace a schopnost řešit problémy.
* Schopnost vytvářet silné vztahy s interními a externími stranami. Orientovanost na lidi, schopnost motivovat a delegovat.

Náplň práce

* Budete zodpovědní za přípravu a implementaci strategie vzdělávání zaměstnanců. Na základě každoročního hodnocení výkonnosti a spolupráce s manažery identifikujete potřeby jednotlivých oddělení a zaměstnanců a sestavíte roční plán školení a zajistíte jeho realizaci na všech úrovních společnosti a prostřednictvím různých formátů.
* Dále budete mít na starosti realizaci všech interních workshopů a dalších vzdělávacích akcí pro zaměstnance v návaznosti na ambice a strategii společnosti.
* Spolu s manažerským týmem budete realizovat kariérní plány zaměstnanců a podporovat rozvoj klíčových zaměstnanců a talentů společnosti.
* Budete spravovat veškeré školicí a reportovací nástroje, včetně plánování a aktualizace rozpočtu a zajišťovat dodržování všech interních a externích předpisů, které jsou součástí našich obchodních aktivit.
* Také budete mít na starosti rozvoj naší zaměstnavatelské značky, včetně CSR aktivit, interní komunikace a firemních interních či externích akcí, které budete připravovat, organizovat a realizovat. To zahrnuje styk s dodavateli, plánování, sledování a dodržování rozpočtu.
* Budete zodpovědní za činnosti spojené s řízením kanceláře včetně řízení Office Managera.
* Zajistíte realizaci průzkumů spokojenosti zaměstnanců a sledování výsledků analýz a akčního plánu.
* Aktivně se budete účastnit všech skupinových projektů souvisejících se zaměstnaneckou zkušeností.
* Spolupracovat budete s kolegy z HR, řediteli a dalšími odděleními, abyste zajistili soulad iniciativ zaměstnaneckých zkušeností s cíli organizace.
* Je třeba být informován o trendech v oboru a osvědčených postupech v oblasti zaměstnanecké zkušenosti a implementovat inovativní řešení pro neustálé zlepšování zaměstnanecké zkušenosti.

Nabízíme

* 13. plat dle výsledků společnosti
* Zázemí silné mezinárodní společnosti s možností ovlivňovat obchodní výsledky společnosti
* Nově zrekonstruované kanceláře hned u metra B - Nové Butovice
* Možnost kariérního růstu
* Občasné služební cesty
* Home office až 2 dny v týdnu
* 5 týdnů dovolené
* Individuální jazykové kurzy v pracovní době (angličtina nebo francouzština) a odborná školení na podporu vašeho profesního a osobního rozvoje
* Firemní a teambuildingové aktivity, charitativní akce
* Další benefity: stravenky v hodnotě 180 Kč/den, Cafeteria benefity 800 Kč/měsíc, možnost využití Multisport karty, příspěvek na penzijní připojištění a další
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Trenkwalder a.s.

Kontaktní osoba:
Michaela Lainová
E-mail: zaslat e-mail s životopisem