Asistentka personálního oddělení Praha

Aktualizováno:

30. 4. 2024

Lokalita pracoviště:

Praha

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Vhodné pro:

Ukrajina

Zařazeno na pozici:

Asistent/Asistentka Praha

Firma:

DOME INNOVATION s.r.o.

Požadavky

• minimálně středoškolské vzdělání v oboru ekonomie, managementu nebo lidských zdrojů;
• znalost pracovněprávních předpisů a procesů v oblasti náboru a personálního řízení;
• praxe v oboru personálního managementu nebo v agenturním prostředí výhodou;
• schopnost práce s MS Office a dalšími softwary pro personální správu;
• komunikační dovednosti a schopnost práce v týmu i samostatně;
• dobré organizační schopnosti a pečlivost v administrativní práci;
• znalost UKR/RJ vítaná.

Náplň práce

• zajišťovat podporu personalistům při řešení spolupráce s partnery;
• účast při kontrolách ze správních orgánů a příprava podkladů / vyjádření a vše co s tím bude souviset;
• s pomocí právního oddělení revidovat smlouvy a dokumenty a připravovat doporučení a návrhy;
• poskytovat konzultace zaměstnancům společnosti;
• spolupracovat s ostatními odděleními společnosti a externí AK;
• ochota dělat i rutinní práci – nejedná se nám o nábor ani zajištění pers. administrativy.

Nabízíme

• mzdové hodnocení v závislosti od zkušeností.
• možnost profesního růstu a rozvoje do oblasti personálního managementu;
• příjemné pracovní prostředí v centru Prahy;
• flexibilní pracovní doba
• školení a podpora od zkušených profesionálů.
Odpovědět na nabídku

Název firmy

DOME INNOVATION s.r.o.

Kontaktní osoba:
Lidiya Ignatuk
E-mail: zaslat e-mail s životopisem