Koordinátor (nejen) nových zakázek Praha
Aktualizováno:
29. 4. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
35000 - 60000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
Firma:
AGENTURA PLUS s.r.o.
Požadavky
- nepotřebujeme nutně předchozí praxi na obdobné pozici – ale vítáme ji :)
- určitě je pro nás ale důležitá praxe s koordinací zakázek, procesů apod. (v provozní, výrobní firmě, personální agentuře…)
- bez chuti do práce, vnitřní motivace a samostatnosti to nepůjde
- dále je třeba mít skvělé komunikační dovednosti (český jazyk), nebát se zvednout telefon ale také naopak někomu zavolat
- uživatelská práce na PC a v MS Office je nutností
- nebudeš na to sám/sama, budeš součástí menšího týmu
- určitě je pro nás ale důležitá praxe s koordinací zakázek, procesů apod. (v provozní, výrobní firmě, personální agentuře…)
- bez chuti do práce, vnitřní motivace a samostatnosti to nepůjde
- dále je třeba mít skvělé komunikační dovednosti (český jazyk), nebát se zvednout telefon ale také naopak někomu zavolat
- uživatelská práce na PC a v MS Office je nutností
- nebudeš na to sám/sama, budeš součástí menšího týmu
Náplň práce
Tvá práce bude klíčová pro naše klienty a zaměstnance. Budeš mít na starosti hladký rozjezd nových zakázek a zároveň koordinovat ty stávající. Budeš velmi důležitou spojkou pro naše klienty, kmenové a přidělené zaměstnance.
Na úvod tě v prvních měsících bude čekat práce na pobočce jako Personální konzultant pro lepší pochopení našich interních procesů.
Co bude tvojí náplní práce?
- jednání se zaměstnanci/uchazeči a jejich dosazování k našim klientům ( v prvních měsících)
- správa nových i stávajících uchazečů
- administrativa s tím spojená (pracovně-právní dokumentace)
- komunikace s klienty při rozjedu nových projektů/zakázek
- spolupráce s kolegy napříč firmou
- reporting spojený s výše uvedenými činnostmi
- místo výkonu práce primárně na centrále v Praze, ale občas bude potřeba navštívit provoz klienta
- práce s naším interním systémem, protože co je psáno, to je dáno
Na úvod tě v prvních měsících bude čekat práce na pobočce jako Personální konzultant pro lepší pochopení našich interních procesů.
Co bude tvojí náplní práce?
- jednání se zaměstnanci/uchazeči a jejich dosazování k našim klientům ( v prvních měsících)
- správa nových i stávajících uchazečů
- administrativa s tím spojená (pracovně-právní dokumentace)
- komunikace s klienty při rozjedu nových projektů/zakázek
- spolupráce s kolegy napříč firmou
- reporting spojený s výše uvedenými činnostmi
- místo výkonu práce primárně na centrále v Praze, ale občas bude potřeba navštívit provoz klienta
- práce s naším interním systémem, protože co je psáno, to je dáno
Nabízíme
- motivační finanční ohodnocení složené z fixní a bonusové částky
- možnost kariérního postupu a dalšího profesního rozvoje
- 20 dní dovolené + volno nad rámec dovolené.
- intenzivní zaškolení na veškeré činnosti
- příspěvek na stravování a podpora tvého fyzického a duševního zdraví v hodnotě 1500 Kč
- po zkušební době nárůst fixní mzdy
- úterní a páteční firemní snídaně a kafeterie
- novoroční večírek a letní teambuilding pro posílení týmového ducha.
- možnost kariérního postupu a dalšího profesního rozvoje
- 20 dní dovolené + volno nad rámec dovolené.
- intenzivní zaškolení na veškeré činnosti
- příspěvek na stravování a podpora tvého fyzického a duševního zdraví v hodnotě 1500 Kč
- po zkušební době nárůst fixní mzdy
- úterní a páteční firemní snídaně a kafeterie
- novoroční večírek a letní teambuilding pro posílení týmového ducha.
Poznámka
Zaujala tě výše uvedená pozice? Zašli nám strukturovaný životopis a ozveme se s dalším postupem. Těšíme se!
Název firmy
AGENTURA PLUS s.r.o.
Kontaktní osoba:
Romana Hnidková
Mobil:
+420 776 321 321
Tel:
+420 771 225 825
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem